דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות בלונדון 

מאת    [ 14/02/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 3952 פעמים ]

החלטתם לנסוע ללונדון- קבעתם תאריך, לקחתם חופש מהעבודה, שאלתם את החברים והמשפחה מה להביא מהדיוטי פרי ועכשיו רק צריך להחליט באיזה מלון לשהות. בלונדון אינספור בתי מלון מכל הסוגים והרמות. מתוך המבחר הענק של מלונות בלונדון כיצד תדעו איזה מלון לבחור? 
על מנת לסייע לכם לבחור מלון בלונדון המתאים לכם ריכזנו עבורכם ארבעה אזורים עיקריים בהם שוכנים מלונות בלונדון ומה כדאי לדעת על כל אזור.

מלונות בלונדון ? עניין של מקום
בהתאם לחוקי הנדל"ן, העניין החשוב ביותר בבחירת מלון בלונדון הוא המיקום שלו. בכל הקשור לבתי מלון בכלל ומלונות בלונדון בפרט, למיקום קשר הדוק לעלויות.

אוקספורד Oxford - הכי מבוקש
רוב התיירים הישראליים המבקרים בלונדון מבקשים למצוא מלון ברחוב אוקספורד שבמרכז העיר. רחוב זה הינו הלב הפועם של העיר ומהווה המקום המושלם למי שרוצה להיות במרכז העניינים הלונדוני. אוקספורד זכה בתואר הכבוד של "רחוב הקניות הראשי של לונדון". ברחוב נמצא מגוון עצום של חנויות, בוטיקים ובתי כלבו. לכל המותגים הגדולים יש נוכחות מרשימה ברחוב ואוקספורד נחשב לגן עדן של שופינג. מלונות בלונדון השוכנים ברחוב אוקספורד או ברחובות הצמודים לו הם מאוד מבוקשים ובהתאם לכך גם נחשבים ליקרים.

כיכר ראסל Russell Square ? רחוק יותר, זול יותר
מי שמחפש מלונות זולים יותר ימצא את מבוקשו באזור של כיכר ראסל. באזור זה תמצאו את אוניברסיטת לונדון, המוזיאון הבריטי ומוזיאון הקריקטורות. באזור כיכר ראסל בתי המלון פשוטים יותר ומתאימים לכל כיס. צריך לקחת בחשבון שמלונות בלונדון באזור זה נמצאים במרחק של כ-15 דקות הליכה ממרכז העיר. טיול של רבע שעה זה לא הרבה זמן בייחוד כשמבלים אותו בחיקה של אחת מן הערים היפות בעולם...

קנסינגטון Kensington - פחות מאוקספורד יותר מראסל
בתוך המבחר הרב של מלונות בלונדון ישנו אזור נוסף שכדאי להכיר: קנסינגטון. בקנסינגטון תמצאו את הפשרה שבין אוקספורד ובין כיכר ראסל. מאזור זה ניתן להגיע למרכז העיר בכ-10 דקות נסיעה ברכבת התחתית. באזור קנסינגטון בדרך כלל המלונות זולים יותר מאזור אוקספורד אך עדיין רובם יהיו יקרים יותר מהמלונות בכיכר ראסל.

פדינגטון Paddington ? מחירים נוחים ותחבורה נוחה
בתי המלון בפדינגטון אינם יקרים כמו ברחוב אוקספורד, המלונות אינם מפוארים והשהות באזור זה היא במחירים סבירים. עם זאת, קחו בחשבון שהמחירים באזור זה יקרים יותר מקנסינגטון. מתוך מגוון המלונות בלונדון, פדינגטון נחשב למוצא טוב למי שלא מוצא או לא רוצה מלון במרכז העיר. ניתן להגיע למרכז העיר במהרה- בתחנה אחת או שתיים ברכבת. לא נמצאים ממש במרכז אך מרגישים קרוב למרכז. כמו כן, לאזור זה יתרון חשוב למבקרים בלונדון- תחבורה נוחה. בפדינגטון נמצאת תחנת הרכבת Paddington Station המחוברת לרשת הרכבת התחתית וכן תחנת רכבת של ההית'רו אקספרס לשדה התעופה. באזור מסעדות רבות ורחובות נחמדים בהם כדאי לשוטט.

נורית בן חורין, מנהלת אתר האינטרנט של דיזנהאוז המציע מגוון דילים לחו"ל, חבילות נופש, טיסות ללונדון, טיסות לברצלונה, טיסות לפריז, טיסות לאמסטרדם, טיסות לניו יורק, טיסות לתאילנד, בתי מלון באילת ועוד. בעלת 15 שנות ניסיון בענף התיירות. מנהלת את אתר האינטרנט 5 שנים. http://www.deasy.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב